АШИГТ МАЛТМАЛЫН БАЯЖУУЛАЛТЫН ТЕХНИК, ТЕХНОЛОГИ

Ашигт малтмалын баяжуулалтын чиглэлээр сурч буй оюутан сурагчид, залуу инженерүүдэд зориулав.

Friday, April 19, 2013

Нүүрс баяжуулах жижиг үйлдвэрийн загвар, масс-баланс

Цагт 400 т нүүрс баяжуулах хүчин чадалтай гравитацийн үйлдвэрийн хялбар схемийг METSIM программын тусламжтайгаар  боловсруулсан үр дүнг доор үзүүлэв. Уг схемээр муу чанартай (ҮҮнслэг 45.7%) нүүрсийг зөвхөн гравитацийн аргаар баяжуулж 42% -ийн гарцтай , 9.8% -ийн үнслэгтэй баяжмал гарган авах боломжтойг харуулав. Нийт усний зарцуулалт 20.54 м3/цаг.






1 comment:

  1. Сайн байна уу ? Би Шинжлэх ухаан технологийн их сургуулийн Эрчим хүчний инженерийн сургуулийн Үйлдвэрийн автоматжуулалтын 5-р курсын оюутан байгаа юмаа. Намайг Г.Гантамир гэдэг би одоо "Нүүрс баяжуулах технологийн автоматжуулалт" гэсэн сэдвээр дипломын ажил хийж байгаа ба интернетээр судалгаа хийж байгаад таны блогийг олж уншлаа. Үнэхээр хэрэгтэй мэдээллүүдтэй сайн блог юм, мэдлэгээ хуваалцаж байгаад тань баярлалаа. Би танаас таны блогоос мэдээллүүдийг тань авч ашиглаж болох эсэхийг лавлах гэсэн юм.
    Би таны ажилладаг МАК компаний ОНХ алба руу нүүрс баяжуулах үйлдвэрийн талаар хэд хэдэн удаа мейл илгээсэн боловч хариу ирээгүй учир шууд таньтай холбоо баръя гэж бодлоо. Баярлалаа

    ReplyDelete